Ma-Vr voor 13u besteld, dezelfde dag verstuurd

Gratis verzending vanaf 75€. (Binnen BE)

0
0
0
Subtotaal: 0.00

Geen producten in je winkelwagen.

Gratis verzending vanaf 75€. (Binnen BE)

0
0
Subtotaal: 0.00

Geen producten in je winkelwagen.

betalen, Verzenden en retour

Betaling, verzending en retourneren

1.Betaling 

Je kan eenvoudig ,snel en veilig  betalen bij ons via: 

  • Bancontact
  • Met creditcard via Paypal (VISA/Mastercard)
  • Cadeaubon van Mr.teddybeer  

Voor geen enkele betaalmethode worden kosten aangerekend. Informatie over omruilingen kan u vinden bij onze algemene voorwaarden of retourneren.

Lukt het betalen niet of heb je andere vragen , contacteer ons dan even op info@mr-teddybeer.be en dan helpen wij je verder. 

 

2.Verzenden

Vanaf 75€ gratis levering (België en Nederland)

We verzenden je bestelling binnen 1 à 2 werkdagen. Wanneer je bestelt voor 12u wordt je bestelling dezelfde dag verstuurd. Tenzij anders vermeld op het product. ( Vb op bestelling)

3.Levering 

Zodra je pakje bij ons vertrekt, wordt het normaal de werkdag erna geleverd.

DPD informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket: 

  • Laten leveren in een Pickup Parcelshop in de buurt
  • Laten leveren op een andere dag
  • Laten leveren op een ander adres
  • Laten wegzetten op een veilige plaats door neerzettoestemming te geven aan DPD

 Je ontvangt de ochtend van de dag van levering een mailtje van DPD met daarin een tijdslot van een uur waarin de levering zal plaatsvinden. Niet ontvangen? Check zeker even je spam!

Ik was niet thuis tijdens de levering,wat nu?

Als je niet thuis bent op het moment van levering zal DPD proberen om het bij de buren af te leveren. Zijn die ook niet thuis? Dan zal je pakje naar een Pickup Parcelshop in de buurt gebracht worden en kan je het daar afhalen wanneer het jou uitkomt. Opgelet! Pakjes blijven 7 dagen in een ophaalpunt liggen. Als ze dan niet worden opgehaald, komen ze terug naar ons.

Mijn pakket werd beschadigd geleverd,wat nu ? 

Bezorg ons via mail een foto van de doos, het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde inhoud. Dit hebben we nodig om een claim op te starten. Wij zorgen dan spoedig voor een oplossing.

 4.Retouren

Onze klanten zijn  bewuste consumenten. Pakjes heen en weer sturen doe je niet voor je plezier, want ook met transport gaan we bewust om. Toch kan het best zijn  dat een product toch niet aan je verwachtingen voldoet, en dan mag je dat uiteraard retourneren. 

Herroepingsrecht

 

Volgens de wet heeft elke consument binnen de 14 dagen na levering het recht af te zien van de aankoop van een product, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief. Indien je beroep wil doen op deze mogelijkheid, kan je de goederen terugzenden in de originele verpakking. Je koopt hiervoor een retourlabel aan.Na aanmaak van het label heb je 5 dagen de tijd om je bestelling terug te zenden. De kostprijs van zo’n label bedraagt 4€.Zaken die groter zijn en afwijkende afmetingen hebben ( poppenhuis of keukentje) hebben aparte retourprijzen aangezien deze met speciaal transport worden verzonden.

Wij nemen alleen producten in retour aan in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat. Wat geretourneerd wordt, moet nog verkocht kunnen worden. Een gewassen dekentje, een gebruikte beker… is niet meer geschikt voor verkoop en kunnen wij niet terugbetalen. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de klant zal dit ten laste van de klant in rekening worden gebracht.

Vermeld zeker je ordernummer (webshop) of stuur ons een aankoopbewijs van de winkel. 

De verkoper betaalt de klant , na ontvangst van het pakket , de koper terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant betaald heeft, tenzij de klant een cadeaubon wenst. 

Zaken zoals de vogelfluitjes van Quelle est belle worden niet omgeruild om hygiënische redenen. Afgeprijsde artikelen worden niet omgeruild.

Hoe ga je  te werk bij een retour? 

  1. Meld je retour aan via info@mr-teddybeer.be met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.
  2. Je ontvangt vervolgens het retourlabel (per mail).
  3. Gelieve de producten steeds zoveel als mogelijk ongebruikt, in de originele verpakking en met labels terug te sturen met vermelding van je naam en ordernummer.
  4. De verkoper zal het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant zelf betaald heeft, tenzij de Klant instemt met een ander betaalmiddel, zoals een giftcard.”

Hieronder vind je de link naar de ophaalpunten in de buurt:

https://www.dpd.com/nl/business_customers/pakket_verzenden/nationaal/e_commerce_services/pickup/pickup_finder

  1. Stuur het product ongebruikt en in de originele verpakking terug met vermelding van je naam en ordernummer en dit binnen 5 dagen na ontvangst van je retourlabel. Indien het pakket laattijdig toekomt is er enkel een gift card of omruiling mogelijk. 
  2. Bij ontvangst mailen we je een cadeaubon. Die blijft een jaar geldig.

Ontvang5% KORTINGop je eerste bestelling!

Abonneer je nu en ontvang 5% korting op je eerste bestelling! (Minimale besteding €75)

Mr-Teddybeer gebruikt cookies

Onze website gebruikt cookies om goed te functioneren en uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen gaat u akkoord. Raadpleeg ons cookiebeleid voor meer informatie.Contacteer ons bij vragen.