Ma-Vr voor 13u besteld, dezelfde dag verstuurd

Gratis verzending vanaf 75€. (Binnen BE)

0
0
0
Subtotaal: 0.00

Geen producten in je winkelwagen.

FAQ

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

We verzenden je bestelling  binnen 1 à 2 werkdagen. Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken.

Weet ik op voorhand wanneer mijn bestelling geleverd zal worden?

DPD informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket:

  • Laten leveren in een Pickup Parcelshop in de buurt
  • Laten leveren op een andere dag
  • Laten leveren op een ander adres
  • Laten wegzetten op een veilige plaats door neerzettoestemming te geven aan DPD

Je ontvangt de ochtend van de dag van levering een mailtje van DPD met daarin een tijdslot van een uur waarin de levering zal plaatsvinden. Niet ontvangen? Check zeker even je spam!

Wat als ik niet thuis ben?

Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD ook een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop.

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna komt het retour naar ons en zijn er nieuwe verzendkosten aan verbonden om het opnieuw naar je op te sturen.

Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).

Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?

Er kan veilig betaald worden via

– PayPal (visa/mastercard),

– Bancontact

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Wanneer je een kortingscode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kadertje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden. 

Heb je een cadeaubon en een kortingcode? Geef dan eerst je cadeaubon in en dan je kortingcode.

 

Mijn kortingscode werkt niet.

Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingscode in te voeren. Probeer eens via een laptop of desktop computer. Je kan slechts één kortingscode gebruiken per bestelling.

Ik plaatste reeds mijn bestelling, kan ik nu nog iets toevoegen?

Neen, dat kan niet. In uitzonderlijke gevallen kunnen we extra flexibel zijn en is het misschien wel mogelijk. Hiervoor kan je best telefonisch contact opnemen met ons op het nummer 0032 494190425 of een mailtje sturen naar info@mr-teddybeer.be. Ik help je graag verder.

Ik zie in de tracking dat mijn pakket geleverd werd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Geen paniek! Heel vaak geeft DPD je pakje af bij de buren of leggen ze het weg op een veilige plaats aan en rond het huis (achter een vuilnisbak, onder de carport, …)

Als je dit allemaal hebt nagekeken en je hebt nog steeds je bestelling  niet ontvangen, dan stuur je ons best even een mailtje naar info@mr-teddybeer.be . Vermeld daarin zeker je ordernummer!

Wij nemen het dan meteen op met DPD en lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Hoewel echt álles bij ons super leuk is, begrijpen we natuurlijk dat je enkel datgene wil ontvangen wat je besteld had. Je mag ons een mailtje sturen op info@mr-teddybeer.be met daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverd product.

Wij regelen dan de retour voor je en zorgen dat je zo snel mogelijk je bestelde item in huis hebt!

Ik heb online besteld en betaald, maar  geen orderbevestiging ontvangen?

We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen. Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het weleens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen.

Kan ik aan het magazijn spullen komen bekijken en ter plaatse aankopen?

Dat kan helaas ( nog) niet.

Heb je andere vragen?

Aarzel niet ons te contacteren.

Mr-Teddybeer gebruikt cookies

Onze website gebruikt cookies om goed te functioneren en uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen gaat u akkoord. Raadpleeg ons cookiebeleid voor meer informatie.Contacteer ons bij vragen.